Alle først vil jeg benytte anledningen til å takke for alle de positive tilbakemeldingene vi har fått på første utgave av pappamagasinet FAR OG BARN. Det var åpenbart et behov for et maskulint motstykke til de rosa mammabladene!
I FAR OG BARN nr. 2 kan du blant annet lese den gripende historien om Ola som brakk nakken i en skiulykke, og om hvordan han og foreldrene nektet å gi opp.
Du kan også lese om hvordan det er å være nybakt pappa og samtidig gjøre krigstjeneste i Afghanistan.
Pappaintervjuet denne gangen er med Thomas Åleskjær som er pastor i Citykirken OKS, ihuga Vålerengasupporter og en reflektert ung pappa.
Selvsagt har vi også funnet plass til litt sommer- og feriestoff ved siden av nyttige og inspirerende pappa-artikler.
Har du forslag til hva vi kan skrive om i de kommende utgaver, send meg gjerne en e-post. Adressen min er: fred@farogbarn.no
NB! Dersom du enda ikke her bestilt abonnement, er dette tidspunktet å gjøre det på. Årsabonnement koster kun kr. 295 + porto (kr. 84), og kan bestilles på http://www.farogbarn.no/abo